Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Check deze eerst even voordat je contact opneemt met onze klantenservice. Dat scheelt je weer een mailtje of telefoontje ;)

  • Help! Mijn retour is nog niet verwerkt.

    Voor het ontvangen en verwerken van een retour hanteren wij 10 werkdagen. Zodra wij jouw retour verwerkt hebben, krijg je van ons een mailtje ter bevestiging! Met 1 à 2 werkdagen staat het bedrag weer teruggestort op de rekening.
    Heb je gekozen voor 'Omruilen', en/of heb je een Shoptegoed gekregen in jouw account, maar heb je dit niet gebruikt? Dan storten we dit niet automatisch terug ;) Natuurlijk kan een terugbetaling van het Shoptegoed wel! Laat het ons even weten, o.v.v. het bestelnummer, door een mailtje te sturen naar: boutique@jemappelle.nl of stuur ons een berichtje via Whatsapp: 06 38 19 09 76. 
  • Hoe werkt de GRATIS Omruilservice?

    1. Meld hier de items, die je wilt omruilen of retourneren;
    2. Je ontvangt een bevestiging met een QR code per mail, waarmee je eenvoudig het pakketje kan inleveren bij een DHL ServicePunt; 
    3. Voeg de pakbon toe aan het retourpakket;
    4. Verwijder alle oude barcodes van het pakket en lever jouw pakket in bij een DHL servicepunt. Laat QR-code scannen door de DHL Servicepoint medewerker, er zal een retourlabel geprint worden voor je en je krijgt een afgiftebewijs mee.
    5. Na inlevering van het pakketje, ontvang je binnen enkele uren (tijdens kantooruren) het aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) als Shoptegoed in jouw account, waarmee je zelf weer een nieuwe bestelling kan plaatsen.

    Jouw Shoptegoed is een betaalmiddel, wat je kan inzetten als betaalmiddel tijdens de allerlaatste stap in het bestelproces! Hiervoor dien je ingelogd te zijn ;)

    Lukt dit niet, bel ons gerust op 055 737 01 15, of laat het ons weten door een mailtje te sturen naar: boutique@jemappelle.nl, of door een berichtje te sturen via Whatsapp: 06 38 19 09 76. 

    Let op: het omruilen van sale- en actie items is niet helemaal gratis. De nieuwe verzendkosten (€3,99) komen, in dat geval, voor jouw rekening.

  • Mijn retourzending blijft de status 'Gescand op het sorteercentrum' houden.

    Geen paniek! Dit is de laatste status die DHL weergeeft omdat wij onze retourzendingen 'in bulk' ontvangen.
    Je pakketje is ongeveer 5 werkdagen onderweg naar ons waarna wij het binnen 48 uur verwerken.
    Met het weekend ertussen kan het dus maximaal 10 dagen duren totdat het bedrag weer op je rekening staat.

  • Het item dat ik wil bestellen is niet meer op voorraad in mijn maat.

    Je kan je inschrijven voor een mail, die je krijgt zodra de gewenste maat er weer is. Dit doe je gemakkelijk door naar de productpagina van het item te gaan en in het keuzemenu, bij 'Kies maat', voor jouw maat te kiezen, met daarachter: (Geef mij een seintje). Vervolgens vul je jouw e-mailadres in. Wanneer je ingeschreven bent, blijf je direct op de hoogte van de voorraad!

  • Kan ik ook telefonisch bestellen?

    Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling telefonisch te plaatsen. Onze klantenservice helpt je uiteraard graag verder wanneer je een vraag over of wanneer je hulp nodig hebt bij een online bestelling.

  • Ik twijfel over de maat. Welke maat moet ik bestellen?

    Bij elk artikel vermelden wij de bijbehorende maattabel, met hierin de afmetingen van het artikel, in centimeters! Je kan dit dan vergelijken met een vergelijkbaar item uit je eigen kast ;) Deze maattabel vind je op iedere productpagina, boven de optie 'Kies maat'.

    We geven ook aan of een item normaal valt of wij adviseren om een maatje groter/kleiner te kiezen. Ook vermelden we welke maat het model op de foto draagt.
    Alle informatie over het artikel vind je bij onder het kopje 'Productinformatie'.

    Twijfel je nog steeds? Onze Klantenservice helpt je graag verder! 

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    Alle informatie over het bezorgen vind je hier

  • Welke levermogelijkheden zijn er?

    Wij laten jouw pakketje bezorgen door DHL! Je kan ervoor kiezen om het pakketje bij jou thuis te laten bezorgen, of op een ander afleveradres. 

    Weet je niet zeker of je thuis kunt zijn kies dan voor een DHL afhaallocatie bij jou in de buurt. Controleer altijd even of je jouw mailadres goed hebt ingevuld. Je ontvangt namelijk een mail zodra je jouw pakketje kunt afhalen.

    Meer informatie over de bezorging vind je hier!

  • Worden de items in mijn winkelmandje voor mij gereserveerd?

    De items blijven wel in jouw winkelmandje staan, maar deze worden niet voor je gereserveerd. Er zijn artikelen waar heel veel vraag naar is en deze kunnen uitverkocht zijn voordat je de aankoop bevestigt; ook al waren ze wel verkrijgbaar toen je deze aan jouw winkelmand hebt toegevoegd. Wacht dus niet te lang ;)

  • Bezorgt Je m'appelle ook internationaal?

    Momenteel leveren wij alleen op adressen binnen Nederland en België.

    Woonachtig in België? Dan kan je bestellen op www.jemappelle.be

  • Kan ik voor een bestelling die al geplaatst is het afleveradres wijzigen?

    Indien de bestelling nog niet ingepakt en/of verzonden is; kunnen wij het afleveradres altijd nog aanpassen voor je. Bel ons het liefst zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling op 055 737 01 15!

    Mailen naar boutique@jemappelle.nl of een berichtje via Whatsapp op 06 38 19 09 76 kan ook, alleen bestaat de kans dat wij jouw pakketje tussendoor al ingepakt hebben ;) Wij kunnen dan geen wijziging meer doorgeven.

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Jazeker! Zodra je jouw bestelling geplaatst hebt ontvang je van ons een bestelbevestiging per mail. En, zodra wij je pakketje ingepakt en verzonden hebben ontvang je een mail met daarin de Track & Trace van jouw pakket. Wanneer het pakketje ons magazijn heeft verlaten, en bij DHL jouw pakket is ingescand, kun je via deze Track & Trace jouw pakket volgen en het verwachte aflevermoment zien. 

  • Op welke wijze ontvang ik mijn geld terug van een retourzending?

    Je ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra wij je pakket verwerkt en terugbetaald hebben. De bijschrijving van het bedrag van de retourzending vindt altijd plaats op de rekening waarmee je de betreffende bestelling ook betaald hebt. 

  • Hoe kan ik mij aan-/afmelden voor de nieuwsbrief?

    Wil je altijd als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste collecties én aanbiedingen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief. Onderaan iedere pagina op onze webshop heb je de mogelijkheid om je in te schijven. Door je aan te melden accepteer je ons privacybeleid.

    Je kan je op elke gewenst moment weer afmelden voor de nieuwsbrief. Onderaan de nieuwsbrief vind je daarvoor de link: ''Wil je niet meer op de hoogte worden gehouden? Pas de problème. Klik dan gewoon hier en je bent direct uitgeschreven!''